diumenge, 25 de novembre del 2012

La meva feina: France FPS

La meva feina: France FPS


Jo, l'Aitor Albendín, treballo a la botiga d'informàtica anomenada "France FPS". Allà majoritàriament el que fan és reparació i manteniment d'aparells informàtics.
Treballo de 9:00 a 12:00 del matí i de 14:00 a 18:00 de la tarda. El primer dia em van presentar a tots els companys de feina i em van dir com havia de funcionar durant tot aquell més, a quí havia de demanar les coses i quin era el meu lloc de treball. En aquesta empresa hi ha molt bon rollo, tothom és amic de tothom, es fan bromes entre ells però per altre banda hi ha molta serietat i es treballa molt!





 He treballat amb sistemes operatius tals com MAC OS, Linux i Windows
              


A la feina he fet treballs tals com analitzar discs durs, configurar i actualitzar sistemes operatius per tal de deixar-los optimitzats 100% amb un toc de l'empresa, cambiar tarjetes gràfiques, instal·lar impressores, netejar els ordinadors amb compressor,cambiar teclars desmuntar i muntar ordinadors tant de sobretaula com portàtils, canviar peces als portàtils tals com teclats, discs durs, etc...  



                                                                                                                                                                    

Dia de viatge a Chambery!

Un bon ida, el cap de la feina em va demanar si el volia acompanyar a una universitat que estaven construint a Chambery a instal·lar la fibra òptica. Jo hi vaig acceptar encantat. La universitat era maquíssima, moderna i molt colorida. A més aquell viatje em va servir per conèixer més al meu cap, un home de llei!
  
                                                                                                                                                                   



 Aquest és un ordinador molt potent que vaig muntar per a un encàrrec personalitzat!

                                                                                                                                                                   

Aquestes són les vistes que veig cada dia quan vaig al treball!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada